בירור ניצול חבילה בסטיק

מיועד לתמיכה בכל מה שקשור לתוכנת נתיב בלבד.
שאלות הקשורות לאתרים וגלישה באתרים יש להציב בפורום המתאים

מנהל: מפקח

בירור ניצול חבילה בסטיק

הודעהעל ידי s_h » כ"ו תמוז התשע"ו, 17:20

שימו לב. מהיום לקוחות נתיב בסטיק יכולים לברר בעצמם את מצב חבילת הגלישה שלהם.
איך עושים את זה?
שולחים מייל מחשבון המייל שנמצא בפרופיל המשתמש של הלקוח במערכת הניהול של נתיב אל כתובת המייל 144@enativ.com ובנושא כותבים "מצב חבילה".
תוך מספר שניות תתקבל הודעת תשובה למייל עם המידע הרלוונטי.
זה לא יעבוד אם המייל שממנו הלקוח שלח את ההודעה לא קיים בפרופיל המשתמש שלו במערכת הניהול (במקרה כזה יש לפנות למוקד לבקש לעדכן את כתובת המייל במערכת הניהול) או אם הוא אינו לקוח סטיק.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
s_h
מנהל - צוות נתיב
מנהל - צוות נתיב
 
הודעות: 10435
הצטרף: ב' שבט התשס"ח, 17:51
תודות שנשלחו: 306 פעם
תודות שהתקבלו: 7565 פעמים ב 3333 הודעות

המשתמשים הרשומים מתחת שלחו תודה ל s_h על הודעה זו
איש רגיל (כ"ו תמוז התשע"ו, 19:32), נשומ'ע (כ"ו תמוז התשע"ו, 20:09), אברך כולל (כ"ז תמוז התשע"ו, 22:09)

חזור אל תמיכה טכנית - נתיב

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים