מי יכול לעזור בסידור סמל במחשב

מיועד לתמיכה בכל מה שקשור לתוכנת נתיב בלבד.
שאלות הקשורות לאתרים וגלישה באתרים יש להציב בפורום המתאים

מי יכול לעזור בסידור סמל במחשב

הודעהעל ידי ועד » ב' טבת התשפ"ב, 18:21

בימים האחרונים כשאני פותח את המחשב, הסמל של האינטרנט – מראה שזה לא עובד, אבל באמת הוא עובד והכל כרגיל, רק הסמל נשאר ככה (כמו כדור עגול).

לאחר מכן אני עושה "הפעלה מחדש" וזה חוזר לסמל שהאינטרנט עובד כרגיל (כמו מסך מחשב).

התקשרתי לבזק – בעל התשתית והספק, והם בדקו כמה פעמים – אמרו שמבחינתם הכל בסדר, טכנאי מחשבים מומחה בדק ואמר שזה קשור לסינון של נתיב.
התקשרתי לנתיב אמרו שזה בטיפול.
כבר מדאי הרבה זמן זה בטיפול, לא נראה לי שהמומחים שלהם כאלו שלוקח להם כמה ימים לבדוק הענין....
מי יכול לעזור?
ועד
 
הודעות: 27
הצטרף: ט"ו אלול התשע"ו, 22:04
תודות שנשלחו: 3 פעם
תודות שהתקבלו: 1 פעם ב 1 הודעה

Re: מי יכול לעזור בסידור סמל במחשב

הודעהעל ידי yosef400 » ט"ז טבת התשפ"ב, 14:18

למה זה כל כך איכפת לך אם זה לא מפריע לעבודה השוטפת?
yosef400
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל
 
הודעות: 467
הצטרף: כ"ד אב התשע"ג, 16:43
תודות שנשלחו: 196 פעם
תודות שהתקבלו: 178 פעמים ב 146 הודעות

Re: מי יכול לעזור בסידור סמל במחשב

הודעהעל ידי ועד » ט"ז טבת התשפ"ב, 19:06

yosef400 כתב:למה זה כל כך איכפת לך אם זה לא מפריע לעבודה השוטפת?

יש לי הרגשה שאם יש בעיה אפילו שכרגע לא נראה שזה משהו, זה מראה על משהו יותר עמוק, גם כאן נראה לי שזה מחפה על איזה בעיה עמוקה שפתאום צצה או תצוץ, לכן אני רוצה לראות שזה מושלם.
ועד
 
הודעות: 27
הצטרף: ט"ו אלול התשע"ו, 22:04
תודות שנשלחו: 3 פעם
תודות שהתקבלו: 1 פעם ב 1 הודעה


חזור אל תמיכה טכנית - נתיב

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים